آوشآوش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پسر قشنگم آوش

حرفهای در گوشی بابای با یدونه پسرش

1391/5/8 1:04
نویسنده : masi
721 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین روز پدر برای مسعود عزیزم هست میتونم تصور کنم چه حس زیبای داره

این رو دارم با تمام وجود حس میکنم که مسعود من از پدر شدن چه لذتی میبره پس از اعماق وجودم رسیدن به این مقام زیبا رو تبریک میگم تبریکی هرچند ساده اما پر از شور و دوست داشتن

امیدوارم همیشه وجودت گرما بخش زندگی من و پسرمون باشه با اجازه از طرف شما چند جمله برای آوش مینویسم تا بدونه بابا مسعود تو روزای که دردونه پسرش غرق در خنده مستانه بود روزها رو به امید به ثمر نشستن میوه زندگیش با عشق سپری میکرد

 

پدر که باشی !!!
با تمام سختی ها و مشقت های روزگار،با دیدن غم فرزندت
می گویی : "نگران نباش ، درست میشود. خیالت تخت ، مــــــــــن پشتت هستم "


پدر که باشی ؛
سردت می شود و کت بر شانه ی پسر می اندازی.
چهره ات خشن می شود و دلت دریایی....آرام نمی گیری تا تکه نانی نیاوری

پدر که باشی ؛
عصا می خواهی ولی نمی گویی.
هرروز، خم تر از دیروز، جلوی آینه تمرین محکم ایستادن می کنی
پدر که باشی ؛
در کتابی جایی نداری و هیچ چیز زیر پایت نیست.
بی منت از این غریبگی هایت می گذری
تا پدر باشی. پشت خنده هایت فقط سکوت می کنی.
پدر که باشی ؛
به جرم پدر بودنت، حکم همیشه دویدن برایت میبُرند.
بی اعتراض به حکم فقط می دوی.
بی رسیدن هامی دوی و در تنهایی ات نفسی تازه می کنی.
پدر که باشی ؛

در بهشتی که زیر پای تو نیست باز هم دلهــــــــــــره هایت را مرور می کنی!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)